2014. november 4., kedd

Kreatív kedd #54

Hát kell annál több kreatívkodás, minthogy a Halloweeni Kortárs Sütivásárral tölti az ember a tegnapját (sütés és rohangálás) és a ma délelőttjét?
Már a múlt félévben azt mondtam, én ezt többet nem szervezem, tegnap is elegem volt már, hogy nincs aszfaltkréta, úgy kell összeimádkozni az embereket, aztán csak összejött. És ott voltam és alig bírtam eljönni. Rengeteg finom és szép süti, lelkes vásárlók, érdeklődők, még videót is forgattak rólunk! :) Annyira büszke vagyok magunkra! Nagyon sok ember kemény munkája van ebben a mai napban. Én már aludtam, amikor más még sütött. Délelőtt csak édes vagy sós sütit ettem, du. 2-3 körül sikerült megebédelnem rendesen :D
Szóval megérte, nagyon! Fényképezőt most nem tudtam vinni, így csak telefonos képek készültek, de azokat megosztom. Hozzá kell tennem, hogy úgy tűnik, a BTK-s embereknek (és arra járóknak) nem tudunk elég sütit sütni! :D

A kínálatból: Norvég almatorta és sima almatorta, almás lepény, sütőtökös karamellás muffin, csokis-meggyes kosárka, mákos narancstorta, áfonyás fehércsokis muffin, magvas tönkölypogácsa, sajtosrúd, almás-fahéjas muffin, extra csokis körtés muffin, meggyes szelet, barackos túrótorta, szuper csokis muffin (békás vagy szivecskés dísszel, illetve anélkül), töklámpás linzer, tökös keksz, halloween muffin, kakaós zabkeksz, banános sajttorta, csokis-banános muffin, kakaós keksz, nutellás és diós brownie, krémes, és még biztos érkezett, amit nem is láttam :D A Tortabolt pl. idén is küldött muffinokat :)
Én végül nem sütöttem se mandulatortát, se céklás muffint, inkább egyszerűbből csináltam többet. Enyém volt az extra csokis körtés muffin, a meggyes szelet, magvas tönkölypogácsa és a sajtos rúd.
















Azért a kreatív keddhez még egy apróságot hozzáteszek. Egyik este mondókán törtem a fejem az unokahúgomnak. Ez sült ki belőle:

Itt van Julóka bal keze
Milyen szép a tenyere,
Itt van Julóka jobb keze
Hamm egy puszit kap bele
Itt van Julóka bal lába
Megharapom, ha nem bánja,
Itt van Julóka jobb lába
Megeszem ma vacsorára.

Hamm-nyamm-nyamm-nyamm.

A tenyerét meg lehet cirógatni, puszit lehet bele adni, és a lábakat finoman megharapdálni, a végén esetleg a hasába mondani a hamm-nyamm-os részt. Hát ez lett :D (bár többféle rím is járt a fejemben, de ez maradt most meg)

Ui.: És még a mai zh-m is egész jó lett szerintem :D

Nincsenek megjegyzések: