2014. augusztus 12., kedd

Kreatív kedd #43

Mai napom büszkesége - bár nagyon közelről persze ez sem tökéletes :)

Ma reggel kicsit olyan semmihezsincskedvem hangulattal indult a nap, így végül tartottam magam az elveimhez, azaz csináltam valami hasznosat. Nekiestem a fürdőszobának. De úgy istenigazából. A csaptelep nem ragyogott még szebben, mint most, és végre a fürdőszobapolcok is rendben vannak.

Szóval ma mostam egy adagot, közben pedig takarítottam.
A tükörre maradt a jól bevált ecetes-vizes spricc + mikroszálas törlőkendő kombó, a csaptelep viszont ezúttal speciális kezelést kapott. A hétköznapokra bőven elég szokott lenni, ha naponta-kétnaponta vizes szivaccsal vagy ronggyal körbedörgölöm a csapot; ha kicsit szebbet szeretnék, akkor előtte ecetes-vízzel körbespriccolom és úgy törlöm le. De most már elegem lett a matt tekerőkből, a csap körülötti vékony, de makacs koszcsíkból és mást találtam ki. Ecetes-vizes spricc + Suromin súrolószer, ezt hagyni állni, majd fogkefével jól megdörgölni. Ha kell, még egy kör ilyen. Várakozás közben polcot törölni. Olyan szépen leszedte a csap körüli koszt és olyan fényes lett, hogy gyorsan megcsináltam vele a csap többi részét is, az eredmény pedig jól eső érzéssel töltött el :)

Haladtam tovább és a fürdőszobaszekrénynek estem neki. Polcok letörlése + rendszerezés + kidobálás. Egy csomó kiürült (vagy lejárat miatt ürített) flakont dobtam a szelektívbe, és úgy örülök, hogy most már nem kell ezekkel bajlódni, és elég lesz az a pár tisztítószer, amit használunk, nem kell a többit kerülgetni. A mosószereknek is lett helyük a szekrényben, a mosóport pl. egy kiürült sütis dobozba tettem (műanyag, henger alakú, teasütik voltak benne), így végre nem a földön kallódnak. A gyógyszereket is átnéztem és rendszereztem (szerencsére nincs sok), és előkerült a ragtapaszos dobozunk is! :D
A parfümökkel viszont nem tudtam mit kezdeni... Van egy pár, amit már biztosan nem fogok elhasználni, mert rossz vagy csak mert nem tetszik (már) az illata, de csak így kidobni sem szeretném, viszont nem tudom, hogyan lehetne leoperálni a tetejét és kiüríteni az üveget... Ötletek?

Persze volt WC takarítás is, illetve ezúttal a WC helyiségben a csempéket is letöröltem (ecetes spricc + mikroszálas kendő), úgyhogy csillog-villog :) A csempére sunyin rakódik rá a szennyeződés, de a letakarítása után látszik ám, hogy ott volt :)
A szuper súrolókombót a padlón is alkalmaztam itt ott, sajnos nem mindenhol volt olyan hatékony, mint a csapnál, de azért valamit javított a helyzeten.

Összességében tetszik a végeredmény, bár rájöttem, hogy még egy helyiségen belül sem lesz soha olyan, hogy minden kis szeglet ki van pucolva :D

A kört egy rongymosással zártam, még fut a program.


És Ti mit kreatívkodtatok mostanában, vagy mit terveztek?

Arról, hogy mi tartozhat ide, bővebben az első bejegyzésben tájékozódhatsz.

Nincsenek megjegyzések: