2014. augusztus 25., hétfő

Hajrá hétfő #45


És eljött ez is, az utolsó augusztusi hétfő. Kissé hűvös, de legalább napos. A napnak még van ereje, de bizony a hétvégén már lehűlt annyira az idő, hogy ismét én lehessek a hideg kezű-hideg lábú. :(
Viszont így legalább nincs túl meleg a házi munkához. A hétre azt terveztem, hogy minden nap egy helyiséggel foglalkozom (úgy, ahogy a múltkor a fürdőszobával), és mivel a fürdő már megvan, így péntekre marad a lomok eltakarítása. Így szombaton nyugodtan utazhatunk el megünnepelni az évfordulónkat, és visszaérkezve is tiszta lakás fogad majd minket :)

A múlt héten a pihenés egész jól összejött :) Hétfőn jöttem haza a családi nyaralásból, a Kedves pedig meglepetéssel és vacsorával várt haza. Kaptam egy csodaszép ezüst karláncot, és hozzá egy rejtvényt :) Imádom a rejtvényeket! Üzeneteken keresztül jutottam el az ajándékhoz, néhol egy csókkal kellett a plusz információért fizetni, de megérte ;) Megtaláltam, felpróbáltam és örültem!
A filmeket még nem kezdtem el megnézni, de talán ezen a héten ;) Szerdán evezés helyett moziba mentünk és A galaxis őrzőit néztük meg egy baráti párral, illetve itthon együtt főztünk és megnéztük az Amerika Kapitánya 2-t (vélemény hamarosan). Kis késéssel, de végre feladtam a képeslapokat a nyertesnek, amelyek sikeresen meg is érkeztek :) (és szerencsére tetszenek is a nyertesnek) Ehhez pedig szintén a Kedves járult hozzá, aki az itthoni nyomtatónkat felszerelte CISS rendszerrel, így már itthon is tudunk jó árban színes képeket nyomtatni! Még kísérletezünk a papírokkal, de hamarosan megmutatom az eredményt Nektek is :) (többet a mai kis ízelítő képnél) Hétvégén Decathlon weboldalán bogarásztam, családoztunk - ott pedig IKEA katalógust böngésztem, közeledik az ősz én pedig teli vagyok tervekkel :)

Hajrá hétfő napi program: 7 óra körül kelni, kicsit visszafeküdni, majd csak azért is felkelni, tornázni egyet (reggeli 10-15 perces bemelegítő-átmozgató torna), főzni egy zabkását, amíg hűl (10 perc), megcsinálni a Turbó Törlést, lecserélni a törülközőket és beindítani egy mosást, majd reggeli közben nézni egy Jóbarátok részt, ezután elolvasgatni a napi dolgokat, meghatódni egy videón, Hajrá hétfőt írni, ezután pedig elindulni az előszoba felé - a mai célpont.
És azt hiszem, suli időben is inkább ezt fogom tartani: minden napra egy helyiség, napi 15 perc (vagy ha van több időm, akkor több). Ennyit tudok fixen betervezni, és így ha egy hetem el is úszik, nem kell egy hónapot várni, míg sorra kerül egy helyiség. A felsöprés-felmosás blokkot is felbontom. Nem hiszem, hogy lenne majd hétköznap 1 órám ezekre. Úgyhogy szeptembertől zónázás újratöltve :)

A heti program: lakás rendbeszedése, ha az idő is engedi, fotózás a tanácsadós csoport honlapjához, egy kis munka és utazás!!! :)))

A hétre pedig ajánlom nézegetni a Ribizliswing által ajánlott blogot - innen az a videó, amin meghatódtam.



Nektek mihez kell hajrázni?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én pontosan egy hét múlva költözök vissza a koliba, úgyhogy ezen a héten sok mindent el kell intéznem, be kell szereznem még pár cuccot, igazolványképet kell csináltatnom, és el kell kezdenem összeszedni a holmijaimat. Úgyhogy most heves listagyártásba kezdtem, hogy semmit ne felejtsek el, és semmi ne maradjon itthon, mert eddig nem volt olyan év, hogy mindent magammal vittem volna, valamiről mindig megfeledkeztem. Idén szeretném megtörni ezt a hagyományt, szép kis listáim vannak már. :)
(Mostanában egyébként is rászoktam a listaírásra, mert nagyon hasznos, és tuti, hogy semmi nem megy ki a fejemből, ha összeírogatom a dolgokat.)

Dorka írta...

Ó, az nagyon izgalmas! :) Én imádok listákat írni! Ma majd a hétvégi kiruccanáshoz fogok, hogy semmi se maradjon itthon, semmi se legyen elintézetlen.