2014. július 10., csütörtök

Júliusi Juli


Nagynéni lettem! Az én drága Juli unokahúgom, anyukájával összebeszélve július 9-én, reggel 8.29-kor látta meg a napvilágot - így nővérem nyerte a fogadást a napot illetően, a haskörfogatot illetően pedig a férjem. Szerencsére el tudtam menni a munkából, így már pár órásan láthattam őt.

Juli, ez a bejegyzés a Te születésed napjára készült.
Amikor Hozzád indultam, szakadt az eső, a pályaudvarig a 4-es metróval mentem, amit a Te születési évedben adtak át. Délutánra kisütött a nap is. Sajnos Metropolt már nem találtam, pedig nem lett volna rossz egyet eltenni emlékül...
Mindenesetre, ami az eszembe jut:


  • Az említett 4-es metró
  • Orbán Viktor a miniszterelnök (megint)
  • A rádióban olyan zenék szólnak, mint Janicsák Veca: Ének az esőben, Ákos új dala (a címe nem ugrik be), Rúzsa Magdi: Nélküled, Kasza Tibi: Hello idegen, ... legalábbis a Class fm-en ilyesmik mennek. (és a Linkin Park új albuma vacak)
  • Idén szeszélyes a nyár, hol esik, hol süt a nap, de a gyümölcsök elég hamar bejöttek, jó kis eper- és cseresznyeszezonunk volt
  • + este eszembe jutott: foci vb alatt születtél, és a németek 7:1-re megverték a brazilokat (otthon)


Nem tudom, mit érné meg még leírni... Te voltál az első újszülött, akit láttam, és fotóztam Rólad egy sort, és bár életed második pelenkázását premier plánból láttam, mégsem fotóztam le - valami mást kell majd mutogatnom az első fiúdnak.
Ja, és ha Pesten maradunk, akkor remélem, én leszek a menő pesti nagynénid ;) (de sose hívj Dorka néninek!)

Puszillak!

Mi történt még 2014-ben eddig, vagy pont július 9-én? (és nincs valakinek véletlenül egy július 9-ei Metropolja?)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha már foci, akkor július 9-én született Rafael da Silva. :) Egyébként gratulálok, nagyon szép baba!

Macska írta...

2014-ben...
jött ki Yossi Sassi (gitáros) jó kis orientális albuma;
a Dream Theater, ha jól emlékszem, 9. alkalommal koncertezik Magyarországon;
a Wingernek is remek új albuma jelent meg Better Days Commin' címmel;
engem 2014-ben jegyeztek el;

2014 júliusban...
felmondtam, új munkahelyem lesz;
páromnak is;
és barátnőmnek is;

2014 július 9-én...
regisztráltam a Vegafutár nevű honlapra, jó kis ötletadó étlapjuk van;

egyébként július 9-én született:
Dean R. Koontz, író;
Bon Scott, AC/DC énekese;
Tom Hanks, színész;

... így hirtelen ennyi jut eszembe... :D

Dorka írta...

Kedves Névtelen kommentelő! Köszönöm ! :)
Macska, Neked is köszi, jó sok minden történt! :D
És sok sikert Nektek az új munkahelyhez!

Névtelen írta...

Itt néz szét: http://hu.wikipedia.org/wiki/J%C3%BAlius_9.
Én is gratulálok a babához!
Én már 9 éve nagynéni, 6 éve pedig keresztszülő vagyok, és minden percét imádom. Sok örömet és kitartást kívánok hozzá! :) (Az előző kommentet durván elgépeltem, azért töröltem.)

Dorka írta...

Köszönjük! :) És gratula Neked is a szép szerepekhez! (végleg töröltem azt a kommentet)

Macska írta...

A szálak körbeérnek :D
"A híres írók sorozatból - a feleségem."
http://www.facebook.com/adamdobay/posts/10203798628439185

Dorka írta...

Ó, de menő! :D