2014. július 21., hétfő

Hajrá hétfő #40

Hahó!


Itt a nyár közepe, én pedig már az őszi szemesztert tervezgetem... Több remek lehetőség is jött velem szembe, de kettőt is visszautasítottam. Most már nagyon remélem, hogy amiket bent tartottam, azok be fognak indulni szeptembertől :D (szóval remélem, hogy jó lovakra tettem)
Másnak viszont ajánlom ezt az önkéntes lehetőséget, amiről én lemondtam. Nagyon-nagyon jónak tűnik, igazi szívem csücske projekt. :)

A héten egyébként voltam a Holdudvarban mozizni, a kezembe vettem az unokahúgomat, letudtam egy pár e-mailt, blogszülinapoztam (még lehet beszállni a nyereményjátékba!) és tervezgettem - jövő hetet, nyaralást, befőzést, őszi szemesztert.
Ezen a héten lesz könyv és újság csere-bere/kölcsönadás, új teázó kipróbálás, strandolás vagy koktélozás (időjárástól függően) és honlapmegbeszélés (most már remélem, tényleg összejön).




Nektek mihez kell hajrázni?

Nincsenek megjegyzések: