2014. június 9., hétfő

Hajrá hétfő #34



Halihó Mindenkinek e szép hosszúhétvégén!

Ha minden jól megy, akkor végeztem a vizsgáimmal - jippí! Egész jó eredménnyel zárom a félévet, még egy tárgyra várok... Remélem, meglesz és akkor tényleg letudhatom egy időre az egyetemet és foglalkozhatom mással.
Pl. elkezdtem egy diákmunkát is a fotelüzlet mellett, nem árt egy kis plusz pénz - nyaralásra, nyelvvizsgára, önképzésre. Irodai-adminisztratív munka, postabontással és szétválogatással, illetve szerződések archiválásával. Szétvágtam már a jobb kezemen az ujjaimat... Kérem, ez egy igen veszélyes munka!

Sok szép minden történt velem az elmúlt időszakban, lesz, amiből külön bejegyzés is készül majd. Tanulás közben ahogy jöttek az ötletek, írogattam le őket szépen - csakazértse álltam le blogot írni! Úgyhogy csorognak majd szépen a bejegyzések. :)

A májusi lomtalanítás után a június a rendrakás-rendszerezés és kreativitás hava lesz. Keddenként, amikor tudom úgy alakítani a hetem, akkor igazi kreatív keddet tartok, és végre varrok (székhuzatot, ruhát, egyebet), rajzolok, írok, fotózok (a csudajó új fényképezőnkkel!), alkotok. A többi napon pedig igyekszem rendbe szedni a fiókokat, polcokat... Az íróasztalom megint rémesen néz ki, pedig nem ott tanultam :D
Csatlakozzatok Ti is! Aztán júliusban jöhet a takarítás (gáztűzhelykihúzással, függönymosással...). És visszatérek a zónázásra is. A napi és heti rutinokat gyakorlom addig.

A héten pedig vár rám egy kis munka, kettő megbeszélés, egy szupervíziós jelleggel az egyik beadandó-alanyom kapcsán, nagyon kíváncsi vagyok, miért hívtak be, a másik pedig egy tanácsadó projekt kapcsán - jövő félévben sem lesz hiányom szakmai munkában! Illetve aznap megyek fodrászhoz is, ha minden jól megy :) Szép-szép ez a hosszú haj, de mi értelme, ha mindig csak összekötve hordom szinte... (és azt sem túl kreatívan, hiába, nem megy ez nekem, nincs hozzá kitartásom, kellő motivációm) Úgyis gyorsan nő, majd a hideg évszakra megint hosszú lesz :)

A képen pedig az isteni finom házi bodzaszörp van, citromkarikával, szívószállal - Anyától. Igazi wellness-élmény, kerti zuhanyzás után, napozás közben ezt iszogatni. A kép pedig az új csodagépünkkel készült, amiről holnap lesz részletesebb bejegyzés :) És mint látjátok, most már nekem is van vízjelem - hála a Kedvesnek - hogy még professzionálisabb legyen a blog.


Meséljetek, Veletek mi történt? És mi vár Rátok ezen a héten?

Nincsenek megjegyzések: