2014. március 14., péntek

Új külső

  A szuperzöld után valami egyszerűbb blogkülsőre vágytam, és egyik sablon sem nyerte el a tetszésem, így megpróbáltam a blogspot keretein belül garázdálkodni. Nem vagyok maradéktalanul elégedett az eredménnyel, úgyhogy egy nagy mínusz a blogsablonoknak. Pl. az oldalsávot juszt sem tudtam fehérré tenni, hiába volt annak beállítva, csak valami béna sötét szürke lett. Ezért vittem némi színt is a blogba, amúgy ilyen egyszerűbb, régi újságos kinézetre gondoltam (valami olyasmire, mint ez). Meg egy csomó vackot lehet külön állítgatni, de egy rakat lényeges dolgot meg nem...
  Bár nem lett tökéletes az összeeszkábált kinézet, azért váltottam mégis, mert 1: nem csúnyább, mint az előző (szerintem), 2: beleszerettem ebbe a betűtípusba! :) A fejléccel maximálisan elégedett vagyok. (Blog címe + blog leírás blokk) Ez az oldalsáv belerondít, de hát istenem... Ha nagyon olvashatatlan, akkor azért szóljatok!

Nincsenek megjegyzések: