2014. február 24., hétfő

Hajrá hétfő #23

2008-as képem, hétfői buborék, szeretettel
Hát sziasztok!

  Az elmúlt hetem elég hajrázós volt... de azt hiszem, tudtam teljesíteni azt, amit vállaltam. Bent voltam minden órán és minden anyagot elintéztem hozzá (nyomtattam, ha kellett, tesztet töltöttem, laptopot vittem). Mindegyiken aktív tudtam lenni, nem aludtam be.
  Túl vagyok az első tárgyalásomon és anya-gyerek csoportomon. Mind a kettőt elég jól viseltem, azt hiszem, még nem túl mély a víz, menni fog ez.
  A héten járt le a 3000-res, ill. 500-as kihívás, amit sajnos nem sikerült teljesíteni, a Kedves éjszakázása felborította a klassz kis rendünket, aztán reggelenként valamennyit még próbáltam csinálni, de akkor fekvőzni képtelen voltam. Meg hát pihenőnapok is kellenek azért...
  Ez a "kudarc" (hé, azért így is több guggolást és fekvőt csináltam, mintha ki sem tűztem volna ezt a célt!) nem vette el a kedvem a további célkitűzésektől. Úgy döntöttem, maradok a far- és combizomnál, úgyhogy hétköznap reggelente szeretném megcsinálni a kedvenc farizomgyakorlat-sorozatomat. Két reggel már látom, hogy veszélybe kerül, mert akkor korábban kell beérnem, de azért remélem, akkor is bele fog férni. Ehhez még jobban rá kell álljak az esti összepakolásra, minden szükséges cucc kikészítésére.
  Ezt a hetet picit lazábbra hagytam, nem lesznek most esti találkozók, megbeszélések, csak a szerdai szexuálpszichológia és a pénteki munka. Két sulis feladat vár rám, haladok a követelményekkel is. És beindult újra a kolis önkéntes munkám is, az egyik leányzó ismét jelentkezett és folytatjuk a munkát.
  A héten a kedvenc kajám a kínai levesünk volt, nagyon tápláló, egyszerű, jól megtölti a pocakot és minden van benne, amire szükségünk van. Kicsit beleszerettem most a levesekbe. :) A kedvenc napom pedig a vasárnap, mert addig aludtam, ameddig jól esett, magamtól keltem, nem kellett sehová menni, kényelmes, romantikus volt a reggel, voltunk nadrágot venni a Kedvesnek (és találtunk is, igaz, csak farmert, vászon nadrágot nem), meg sétálni, villamost lestünk, citromos sört ittunk és chilis chipset ettünk. Abszolút nem egészséges, de nagyon jól esett. Régen nem szerettem a vasárnapokat, mert utánuk mindig jött a hétfő, nem lehetett sokáig fenn lenni, és a hétfő árnyéka... hát, beárnyékolta. De most már ez a kedvenc napom. Igazából ez az egyetlen teljesen szabad napom a héten, és most már nem vagyok olyan későn kelő és későn fekvő, meg a sulit-munkát sem bánom, abba is jó visszatérni. :) Békések a vasárnapok, főleg így tavasz elején.
  A heti menütervünk: répafőzelék, spenót, párolt lila káposzta, krumplisaláta fasírttal, rakott krumpli, húsleves (csirkéből).

  Nekem a héten hajrá a reggeli tornákhoz és az esti előkészületekhez!



Nektek mihez kell hajrázni?

Nincsenek megjegyzések: