2014. január 18., szombat

Én ilyet nem szoktam, de... (Inspiráció testmozgáshoz)

  De most állítok magam elé egy modellt, egy példát, mert annyira megfogott. Nem szoktam nagyon semmiben sem példaképet állítani magam elé. Persze, rengeteg embert tisztelek és rengeteg mindenre mondom, hogy tetszik, egyet értek, át is veszek dolgokat, de komplett példaképek nincsenek előttem semmiben. Most viszont találtam egy valamit, egy valakit, aki inspirál. Eheti Hajrá hétfőhöz kapcsolódva ő a testmozgásomat tudja inspirálni, ez az ember pedig Jessica Biel. Egész pontosan a 2004-es Jessica Biel, a Penge 3-ból (bár azóta sincs oka panaszra). Lenyűgözött. Lapos has, de van feneke, combja és izmos karja. Ilyen egy szép, izmos női kar! Eddig nem igen fektettem hangsúlyt a karomra, mert hát női kar... az így is jó, hogy "csak úgy van". Legyen rajta egy kis hús, hogy ne legyen piszkafa, de hát jó ez így. A body builder női kar nekem már sok - a kettő között meg nem igen láttam még szép átmenetet. Hát itt van! Ez az! Azt hiszem, be kell szerezzek valamilyen súlyzót. Egyszer amúgy már elkezdett valami alakulni a karomon, csak aztán jött a suli, meg a hideg... akkor úgy volt, hogy napi szinten bicikliztem kb. 20-30 percet (el a templomig és vissza, de volt benne nagy domb), aztán fekvenyomtam 30-at, és így alakultam... Elképesztő, hogy akkor ennyi is elég volt :D Na szóval akkor épp alakult valami, azon a nyáron. Jó lenne megint.
  Még a ruhája is bejött (meg a haja és a napszemüvege), szerettem abban az időben én is az ilyen típusú nadrágokat - felül passzos, alul trapéz. Aztán hipsz-hopsz kiment a divatból, már nekem se jön be mindegyik. És hát na, menő volt abban a filmben és kész. Íjazni is kéne! Szóval ajánlom a filmet! :) Nem csak miatta.

A banda

Jessica Biel /Abigail Whistler
A szép izmos női kar akcióban
Ja, így verekedni se lenne rossz

(Kép innen, innen, innen és innen.)

Titeket ki és miben inspirál?

Nincsenek megjegyzések: