2013. november 26., kedd

Kreatív kedd #12

Ahogy én még nem, de majd egyszer talán
Szép keddet Mindenkinek!

  A mai kreatív tettem egy nagyon praktikus dolog. Ugyebár biciklivel járok suliba (a legtöbb esetben). Eddig ha szoknyában akartam menni, akkor gyalog mentem. Ma viszont szoknyás napot akartam tartani és biciklivel akartam menni. Hát felvettem a harisnyát, lábszármelegítőt, rá a nadrágot (úgyis hideg van), a szoknyát bedobtam a táskámba és útnak indultam. A munkahelyemen szoktam lerakni a biciklit, most igyekeztem időben odaérni - nagyjából sikerült - és ott vettem át a szoknyát. Tádá! Szoknyás nap :) Hazafelé viszont sétáltam, mert du. másik épületben volt óránk, ahol holnap reggel is lesz (oda is besétálok), du. meg felnyalábolom a nadrágom és a biciklim.
  Aztán lehet, hogy a következő kreatív lépés az lesz, hogy mégis fogok szoknyában tekerni... csak először nem Budapest belvárosában szeretném kipróbálni talán. Képkeresés közben bukkantam rá pont egy Dorka nevű lány ilyesmi kérdésére :) (a válaszok egy része nem túl hasznos, sem túl kedves szerintem... inkább csak felbosszant) Aztán itt ajánlottak is néhány blogot, képet, ebbe szerintem még bele fogok pillantani. Összességében azt hiszem, egy térdig érő, lazább szoknyában majd megpróbálom valamikor. Harisnyában-kisgatyában, nem túl szeles időben.

(Kép innen.)

És Ti mit kreatívkodtatok mostanában, vagy mit terveztek?

Arról, hogy mi tartozhat ide, bővebben az első bejegyzésben tájékozódhatsz.

Nincsenek megjegyzések: