2013. október 16., szerda

Kreatív kedd szerda #6


  Elnézéseteket kérem, hogy kedd helyett szerdán jelentkezem. Tegnap este már az ágyban fekve jutott eszembe, hogy kimaradt a bejegyzés. De aznap feltört, meggyötört lábbal hazaérve a vacsorafőzésé és a pihenésé volt a terep (és nem dolgoztam előre). De ma pótolom!
  A mai (illetve tegnapi) kreatív keddre egy múlt heti apró kedves gesztusomat hozom. Nem is tudom, hogy jött már. Azt hiszem, az otthon töltött napok újabb vívmánya volt ez, hogy valamit kedveskedni szerettem volna a férjemnek. Aztán megláttam a parafadugót meg a remek szószos laposüveget és összekombináltam a dolgot: palackpostát küldök a Kedvesnek! A reménytelen szerelmes vallomás helyett a "fogva tartanak, remélem eljut Hozzád az üzenetem" verziót választottam. Úgy volt, hogy aznap a Kedves hamarabb ér haza, mint én, így remek ötletnek tűnt ez az üzenet. Egy nagy tál vízbe tettem a nyári dekor egy részét (kövek, kagyló és parafavitorlások), majd bele az üveget, amiben az üzenet volt. Az A/4-es papírt, amin az üzenet volt, szépen összehajtogattam, majd feltekertem és beraktam az üvegbe. Aztán eszembe jutott, hogy mi van, ha irtó nehéz kiszedni és hazaérve a munkából a Kedves csak felidegesíti magát az egészen. Teszteltem. Csipesszel próbáltam kiszedni. De mivel nem kötöttem össze a levelet, így az széttekerődött egy kicsit, nem fért ki az üveg száján. A csipesszel kicsit feltekertem a levelet, egy db-ig kihúztam, aztán kézzel nagy nehezen kirángattam. Ezután újra összetekertem és gyorsan összegumiztam, hogy könnyebb dolga legyen a Kedvesnek. Kívülre azért még ráírtam az üvegre alkoholos filccel, hogy remélem, nem lesz nehéz és nem idegesíti fel magát rajta... Ezután bedugaszolni és zsupsz a vízbe.

  Végül úgy alakult, hogy együtt jöttünk haza, nekem már ki is ment a fejemből. Azért így is megvolt a hatása a sok szép mindennek, amit a fogva tartanak szöveg után írtam. És nagyon könnyen, csipesz nélkül ki tudta szedni a levelet. :)

És Ti mit kreatívkodtatok mostanában, vagy mit terveztek?

Arról, hogy mi tartozhat ide, bővebben az első bejegyzésben tájékozódhatsz.

Nincsenek megjegyzések: