2013. július 4., csütörtök

Házi készítésű puccás párna


Csak egy nem hordott felső és egy huzat nélküli párna kell és voilá
  Még jó pár évvel ezelőtt, amikor enyhe Pucca lázban égtem (a rajzfilmet igazából nem nagyon néztem, csak a figurák tetszettek), kaptam a nővéremtől egy puccás felsőt. Már akkor sem volt igazán az én méretem (152 centiig ajánlották, és hát már biztos túl voltam a 170-en), de azért megtartottam, időnként felvettem, szerettem. De mint már említettem korábban is, elmúlt az az idő, hogy a póló alól kikandikáló hasamat mutogassam nyilvánosan, úgyhogy valamit kezdeni szerettem volna a felsővel. Elajándékozni nem akartam, úgyhogy párnahuzatot gyártottam belőle.
  Először levágtam az ujjait, meg kivágtam mindenféle címkét belőle. Majd kifordítottam és az ujjaknál lévő lyukakat összevarrtam, illetve a nyakrészt is összevarrtam. Varrtam a végére 3 gombot, gomblyukakat vágtam rá és kész is volt (szerencsére nem foszlós az anyag, így nem kellett a gomblyukakat körbevarrogatni). Látszik a nyak és az ujjak vonala, de ez engem nem zavar. Kellett a hely a párnának, nem akartam azért bevenni, hogy egyenes lehessen a huzat vonala. Szóval ennyi. Varrogatás közben pedig hol Ubullal játszottam (és próbáltam megakadályozni, hogy minden cérnagombolyagot megrágjon), hol Downton Abbey-t néztem.

Nincsenek megjegyzések: