2013. június 18., kedd

Második lépésem a kreatívabb frizurák felé

  Az első lépésem a fonás volt, sima hármas, oldalra. Bejött a frizura, de ez a mai hőségben nem lett volna túl komfortos. De a copfból és az általam kontynak nevezett félcompfból is elegem volt már, hogy úgyis mindig újra kell kötni őket, meg sehogy sem állnak, nem is hagyják teljesen szabadon a tarkóm. Úgyhogy ma egy kontyabb kontyot próbáltam ki.
1. Sima lófarokba kötöttem a hajam.
2. A copfot szépen "felcsavartam" a hajgumi köré.
3. 4 db hullámcsattal rögzítettem a végét.

A frizura hátulról, kissé homályosan

A frizura oldalról, kevésbé homályosan
  Sokkal jobban tart, mint egy sima "konty", vagy lófarok, egyszer igazítottam meg napközben a csatokat és egyszer kötöttem újra. Kényelmesebb is, teljesen szabadon hagyja a tarkóm, szóval ez a frizura is bejött.

Nincsenek megjegyzések: