2013. április 9., kedd

Vidám hétvégénk képeskönyve

  A vidám hétvége pénteken kezdődött, reggel betértünk a kedvenc pékségünkbe, vettünk reggelit, elkísértem a Kedvest a munkahelyére és ezúttal ott is maradtam vele. Kaptam egy csodás és hatalmas íróasztalt, amit csak én uraltam és egész nap a szakdolgozatomon dolgozhattam. (Meg tudnám szokni ezt a stílust.) Remekül is haladtam, hogy nem volt, ami elterelje a figyelmem (se mosatlan edények, se szennyes ruha). Úgyhogy nagyon elégedett voltam nap végére. Ebédre pizzát rendeltünk, még ajándék colát is kaptunk, hazafelé sétáltunk, szóval szuper kis nap volt.

Málnás joghurt és tönköly kifli, finom, tápláló reggeli
  Szombaton telefonos ügyet bonyolítottunk, de jól végződött, kicsit Kedves-családoztunk, aztán pedig megleptük a Kedves legjobb barátját születésnapja alkalmából. Mivel az volt a kívánsága, így az apró meglepiken kívül (az arcát kár, hogy nem fényképeztük le!) a közös sütés-főzés volt tervben, mert az volt az ünnepelt óhaja. Így az lett a vége, hogy az ünnepelt sütött nekünk egy hatalmas adag lángost meg egy hatalmas adag meggyes-mazsolás sütit. Nem is rossz. Kár, hogy nincs több szülinapja. Este pedig megnéztük a Thort (bocsi, nővérkém, majd kölcsön adjuk) - a szuperhősös filmekhez még egy, ajánló hamarosan.

A fincsi-fincsi krumplis lángos (egy része)
A fincsi-fincsi (és csodaszép aranybarna)
meggyes-mazsolás süti
Éljen az ünnepelt!
  Vasárnap pedig kisállatkiállításra mentünk, mekiztünk, sétáltunk, 2-t fizet, 3-at vihet akcióban vettünk két futócipőt meg a Kedvesnek egy utcai cipőt, vettünk melegítőket is, úgyhogy minden készen állt a futáshoz. Ezeket megmutogattuk a Ferenc térieknek, itthon Dr House, evés-ivás, pihenés. Egy igazán remek hétvége. 

  Hétfőn pedig elkezdtünk futni.

Nincsenek megjegyzések: