2013. április 12., péntek

Romantikus reggel


  A Kedves töltőkábele szivecskét formált reggel, én pedig gyorsan lefényképeztem a telefonommal (szegény Kedves fülénél, nem a legcsendesebb, amikor belövi a fókuszt). Mivel nincs nálam a telefonhoz passzoló adatkábel, így más megoldást kellett kitaláljak, és nagyon ügyesen rájöttem, hogyan lehet facebookra képet feltölteni a telefonomon keresztül. Onnan lementettem, ide feltöltöttem, onnan letöröltem. Elvileg Picasa-ra is fel tudnám tölteni, de mindig "Failed. Service error-t" írt ki, és azért annyira okos nem vagyok, hogy ezt a problémát is megoldjam. Szóval romantikusan indult a reggel. Ráadásul ma már a kabátot és a kendőt is ledobtam magamról, olyan meleg volt. Úgyhogy vígan masíroztam farmerben, egy vékony hosszú ujjúban és vászon cipőben.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

hát azért annyira nem romantikus kép piszokkal az asztal baloldalán

Dorka írta...

Hát erre mit mondjak? Ki mit vesz észre. Nekem romantikus.