2013. március 17., vasárnap

Termékeny vasárnap

  A mai vasárnap egy igen szép vasárnap. Bár rosszat álmodtam és kicsit nyűgösen ébredtem, de minden jól alakult. Átrendeztük a nappalit, én közben levertem egy polcot, így a rajta lévő dolgok a földön landoltak, összetörtek (bár volt, ami túlélte!), úgyhogy Csabinak adtam némi munkát, a porcelán tojásomat kellett összeragasztania (vettem neki hozzá pillanatragasztót ^^). Na szóval minden remekül alakult, készítettünk egy finom, egyszerű ebédet, krumplipürét és rántott husit, illetve palacsintát. Átjött a Kedves édesapja és apai nagymamája, ettünk és beszélgettünk egy jót, aztán elmentek, ejtőztünk a Kedvessel. Ő játszott, olvasgatott, én pedig alkottam. Végre ismét. Kipróbáltam a karácsonyra kapott olajpasztellt és a Kedvestől kapott rajzkapra folytattam a vízi élővilágos (elsősorban bálnás) sorozatomat. Hadd mutassam be Nektek Béla bálnát:


  Hasonlít Dezsőre, de Béla másik fajta bálna, hosszabbak az uszonyai például. A rajznál nem törekdetem túlzott mértékben a valóságos ábrázolásra, így az arányok nagyon-nagy valószínűséggel nem stimmelnek, a színek sem mindenhol, illetve az élővilág összetételére sem fordítottam figyelmet, nem biztos, hogy az ábrázolt élőlények előfordulnak ugyanabban a környezetben. Na meg persze ott a kötelező szivecske.
  Az olajkréta mellesleg csodásan szerepelt, továbbra is imádom. Szerencsére nem használódik olyan gyorsan, mint aggódtam, úgyhogy még számos képet fogok alkotni vele. Jól fed, a kontúrokat könnyű elsimítani, szépen lehet a színeket keverni, élénkek a színek, úgyhogy kevésbé ügyes embereknek is ajánlom (én sem vagyok valami nagy rajzzseni), remek dekorációt lehet vele készíteni. Viszont mivel kréta, és abból is a bumszlibb fajta, így apró, finom vonalak rajzolására nem igazán alkalmas.
  Ezután betettem egy adag ruhát a mosásba, levágtuk a Kedves haját (most főleg ő vágta), néztünk egy Dr House-t, üzletelt, beraktam egy kenyeret sülni, most várjuk Anyukáját az ajándék laptoppal, az este hátralévő részében tervbe van véve egy fürdő, vacsora, közös mosogatás és még némi Dr House.
  Remélem, mindenkinek ilyen szép vasárnapja volt!

Nincsenek megjegyzések: