2013. február 6., szerda

Vizsgaidőszak utáni regeneráció - hetedik rész

Hát úgy körülbelül az egész múlt hét idetartozik. Hétközben:
- blogfelújítás, irkálás
- találkozók, beszélgetések, nagy séta és cappuccionózás
- egyik találka előtt gyorsan összedobott, finom, egészséges, könnyű ebéd (meglepően laktató volt)

Egy tükörtojás sajtdarabokkal, jégsaláta, kígyóuborka és natúr joghurt
desszertnek pedig két kanál almabefőtt/lekvár

Hétvégén:
- sokáig alvás, isteni finom, nagyon laktató reggeli (/ebéd), ez a laktató reggeli a következő:
- kevés zsíron megpirítunk csíkokra vágott párizsit, fűszerezzük sóval, borssal, oregánóval
- közben 3 tojást felverünk habverővel és sajtot reszelünk
- miután a párizsik megpirultak, ráöntjük a tojást, azt kutyulgatjuk egy keveset, aztán mehet rá a sajt és készre sütjük
- pirítóssal, kecsappal, majonézzel, sajtszeletekkel és zöldségekkel tálaljuk
Isteni reggeli a Kedvestől nekem
- ezután NCIS, majd Django a moziban! Hú, féltem tőle, mert Tarantino (mások meg azért mennek, mert Tarantino...), nekem a Kill Bill az sok volt, sok, értelmetlen vérontás, a Becstelen Brigantyk is a határon táncolt, de ez bejött! Volt benne persze némi vér, de mérsékelt, és kevés olyan volt, ami nem illett ahhoz a korhoz. És még (SPOILER!) a heppi end is megadatott :)
- vasárnap reggelire vajas pirítós kakaóval (azokból az új bögrékből, amiket Anyáéktól kaptunk, de elfelejtettem róla írni), NCIS
- aztán átmentünk a Ferenc térre (a Kedves anyai rokonsága) és jó alaposan felköszöntöttük a nagyiját 74. születésnapja alkalmából
- utána ebéd a Tompa és a Páva utca sarkán, kipróbáltuk azt a helyet (aminek a nevére nem emlékszem) és nagyon bejött! Kb. 1500 Ft/fő ebéd kajával és egy itallal (én ott is cappuccino-t ittam), és degeszre ettem magam. Hatalmas hamburger, igazi hússal jó zöldségekkel, finom buciban, külön kis saláta és steak burgonya, mmm.
- családi Praktikerezés, itthon a Kedves barkácsolt, én blogoltam, NCIS, alvás

Nincsenek megjegyzések: