2013. február 15., péntek

Heti jóság összefoglaló

  És ismét egy Urban:Eve-féle Things I love Thursday összefoglaló, csak jobb szeretem a magyar elnevezéseket, szóval ezért lett most a Heti jóság :)




József és a színes szélesvásznú álomkabát (színházban voltunk végre!)
- Kedves nagyijának a tekintete, ahogy meghatódva köszönte meg a darab végén ezt az ajándékot, őt vittük el szülinapja alkalmából, jó sok éve nem volt már színházban és most nagyon élvezte és elérzékenyült – minden pénzt megért!
- a Kedvesnek is tetszett, lesz még közös színházazás, mert kiderült, szereti a musicaleket :)
- séta a Duna parton a nagy hóban
- hóemberépítés a Duna parton
- hó, hó, hóóó!!! Csendes, gyönyörű Budapest, és olyan jó, hogy békésen élvezhettem, mert nem siettem sehova, nincs autónk, semmi kárt nem okozott :)
- édes patkánykáink
- összezörrenés és kiborulás után érezni, hogy nem volt hiába, most mind a ketten cukik, szerelmesek és figyelmesek vagyunk :)
- a Kedves 2 napot is itthonról dolgozik, érzem, mennyivel kipihentebb
- rábólintott a szombati családi farsangra, vííí, sok év után ismét ünneplem a farsangot! holnap, holnap!
- Argo-akció c. film, szuperizgalmas! :)
- Kedvesnek megvenni meglepire azt a kabátot, amit már kinéztünk, szép, meleg, minden extrával ellátott, 2 év garival. Ő pedig szinte ráérzett, és hazafelé sétán szóba is hozta a kabátot… így nem lett akkora meglepi :D de örült neki :)
- isteni finom saját pizza, az első, amit egy rész rozslisztből készítettem (megtartjuk!) – ráálltunk a lisztek keverésére
- salátakörítések
- a Kedves egyre több mindenre figyel itthon a háztartással kapcsolatban és észre veszi, ha csináltam valamit (pl. elmosogattam) – igenis lehet változtatni!
- otthon, Anyáék szomszédjában lakó néni hazajött a kórházból, és talán picit már jobban van, találtak neki ápolónőt a közelből, ismerőst, aki nagyon sokat tud neki segíteni
- szorgalmi időszak, jó órák, belelendülni a szakdogába
- eldönteni, hogy az egyik egyetem MA-jára csak azért se jelentkezem, mert nem érdekel. Csak olyan MA-ra jelentkezem, ami érdekel, ha nem vesznek fel, van B terv, de nem megyek csak azért tovább, hogy továbbtanuljak. Végül is ezért is akarok iskolapszichológus lenni, hogy ezt tanítsam majd a fiataloknak… Jó érzés ismét megtalálni magamat.
- Apa küldi az álomelemzéseimet, nagyon érdekes ezeket olvasni :)
- blog, blog, blog! új interjúalanyt találtam, Valentin napi bejegyzés, közös videónézés a Kedvessel
- az évfolyam 3 menyasszonya (beleértve én is) közös levelezést folytatunk sk meghívókról, ruháról, leánybúcsúról… :)
- az egyik menyasszonytól új, tejes-mézes, zabpelyhes szappan, ma próbálom ki :)
- a beázással kapcsolatban intézkedtünk, már volt itt a biztosítós fazon is, haladunk

- ismét regényt olvasni (Szerb Antal: Utas és holdvilág, kicsit beteg, meg olyan Álmodozók beütésű, de olvasok legalább [ilyen sok csillagot adtam az Álmodozókra?])
- Új szerelmes kalendárium minden nap :)
- virágot kapni a Kedvestől
- nővéremmel egy jót telefonálni spontán, mert megtalálta egy kommentem az Urban:Eve-en és először nem tudta, hogy én vagyok az, csak bólogatott, hogy igen, náluk is így volt.. hát igen, ha ugyanarról a családról van szó, nem nehéz :D
- felemás színű mandarin
- hm, ez egy nehéz hét volt, és mégis ilyen hosszú a listám, de jó :)


(Képek: saját, innen, saját, innen, innen)

Veletek milyen jó dolog történt a héten?

Nincsenek megjegyzések: