2013. február 22., péntek

Esküvőszervezés 2.0

  Az esküvőszervezésről, ötletekről már írtam előzőleg, most újabb lehetőségek jutottak az eszembe, illetve voltunk az Almamátert megnézni Gödöllőn, beszéltünk a vezetővel. Kedvező ajánlatot kaptunk, de még így is, ruhával együtt kb. 400 ezer forintra jönne ki. Azt a pénzt máshol is el tudom képzelni.
  Jött egy ötlet, hogy hagyjuk a fenébe a lagzit. Házasodjunk össze, legyen szép szertartás saját esküvel, koccintással, fotózással, (akár egy keringővel) max. egy ebéd/vacsora a szűk családdal, aztán uccu neki, menjünk nászútra, Horvátországba hátizsákkal (és talán motorral). Ez nagyjából egyezik az előző bejegyzés 4-es pontjával, csak továbbgondoltam, hogyan lehetne szebbé, meghittebbé tenni a szertartást. Ezt lehet kajálás nélkül is. Az 5-ös pont buli ötletét belevéve pedig arra gondoltam, hogy a leánybúcsúm tenné ki a bulizás részét, így ki is tombolnám magam, szép is lenne az esküvő... szupi :)


  Az időpont itt is még augusztus volt, aztán az is eszembe jutott, hogy augusztusban nekem nagyon fura lenne  ünnepelni... Megszoktam, hogy májusban van az évfordulónk, az augusztus túl messze van tőle (két időpontot pedig nem szeretnék, elég volt a kétlaki életből). Mi lenne akkor, ha májusban összeházasodnánk, és a diploma + MA-felvételi után útnak erednénk nászútra? Eddig nem tudtam/akartam külön választani az esküvőt és a nászutat, de így is meg lehetne oldani... Persze a május 15. szerdára esik, nem biztos, hogy a násznép nagyon örülne neki. Na meg akkor már most meg kéne szervezni mindent. Ruhavarratás, leánybúcsú, időpont-foglalás...
  Az esküvő utáni esetleges evésen is gondolkozunk, a Trófeát nézegetjük, de hát az sem olcsó. Bár este 9-től 1000/fő ajánlatuk is van! Elvileg a hétvégén véglegesítjük a dolgot a Kedvessel. Nem ellenzi a májust. Eredetileg úgyis májust szerettem volna. Piros tulipáncsokorral. Vagy esetleg fehér liliommal. Apa annak álmodott meg anno, én pedig szeretem a szimbólumokat. Szóval így állunk. Várom a hétvégét és a véglegesítést.

  A ruha fazonja marad, bár vsz. másnál varratom, ha belefér az idejébe, mert az, akire eredetileg gondoltam, nem reagált az e-mailjeimre (kétszer írtam neki, mindig csak az automatikus válasz jött), és elvi okokból nem próbálkoztam már a telefonnal.

Nincsenek megjegyzések: