2013. január 16., szerda

Vizsgaidőszak utáni tervezés

Ma végre letudtam az utolsó vizsgámat is, személyiséglélektanból. Mindenki rettegett, ki is osztott néhány egyest, de én valahogy szerencsés csillagzat alatt születtem. Szuper tételt húztam és a vizsgáztatók is jófejek voltak. Gyakorlatilag Freud és Jung összehasonlítása volt az egész - a két alapember. Kívánni se kívánhattam volna ennél jobbat. És senki másba nem kérdeztek bele. És ötös lett. Hipp-hipp-hurrá! :)
Még péntekig le kell adjak egy beadandót, de ma pihenek. Végre volt időm főzni, így elkészült a régóta tervezett grízes tészta, bár kicsit csomós lett a gríz, de tényleg csak picit, egyébként nagyon finom lett. Aztán jöhet a Veronica Mars harmadik évadja. Este pedig elmosogatjuk a Kedvessel kettesben a szennyes edényeket (felgyűlt egy kevés) és NCIS-t nézünk. Kívánhatnék-e ennél többet?

De lássuk a "túléltem ezt a vizsgaidőszakot is, most van 2 hetem pihenni" programtervét:

- jan. 19., szombat: túra, vsz. Normafára. Eddig kimaradt az életemből, úgyhogy már nagyon várom! Remélem, minden szép havas lesz! :)
- vasárnap: nem tudom. Szabad program. Annyira jó érzés! :)
- hétfő-péntek:
  - napi rutinok rendes elvégzése, emellett napi +fél óra, zónánként haladva. Ez nem megterhelő, és két hét alatt tutira visszabillen a lakás a normál, tiszta, takaros állapotába, amit majd igyekszem fenntartani a szorgalmi időszakban
Fitness innen
  - napi szinten foglalkozni az esküvőtervezéssel (ha épp nincs mit lépni, akkor azonnal mehet a pipa) - ruhaügyben dönteni, kinél varratok, elindítani az öltönyügyet, feltelefonálni néhány helyet, időpontot választani, átfutni még egyszer a vendéglistát, zenekeresés.
  - jan. 30-ig (amíg le nem jár a fitness-bérletem) minden nap elmenni a terembe valamilyen órára, és lehetőleg szaunázni is
  - jegyeket beíratni az indexbe!
- naptól függetlenül: 
  - olvasni: jan. 29-ig 8 Nagy László vers a kihívás miatt; befejezni végre Jung: Emlékek, álmok, gondolatok c. könyvét; felzárkózni az Új szerelmes kalendáriumból az adott naphoz. Emellett ha időm engedi: Utas és holdvilág, A világ teremtése, Indiánok, Bukfencező múzsa - ezeket egy másik kihívásra
Bálna onnan
  - művészkedni: erre a kihívásra, új bálnát alkotni, kipróbálni az olajkréta készletem, amit karácsonyra kaptam
  - jan. 26. szombat: túra Gödöllőn
  - Veronica Marsot nézni
  - márc. 1-ig: beadni a jelentkezésemet MA-ra
  - megírni az önéletrajzomat és a motivációs levelemet
  - referenciákat beszkennelni
  - barátnőzés
  - zenét hallgatni és közben nem csinálni semmit (max. énekelni és elmélkedni)

Tartalmas két hét lesz. Kis munka, pihenés, aktívkodás, művészkedés. Jippí!

Ui.: Majd elfelejtettem! A napi takarítást magassarkúban fogom csinálni! Egyszer a magassarkúban való egyensúlyozást is meg kell tanuljam.
Uui.: Még egy kis francia is kell! Napi 15 perc franciául olvasás! Minimum! Nem nagy cucc, de kezdetnek épp elég.

3 megjegyzés:

Andi írta...

Most olvasom, hogy esküvő lesz! De jó!

Dorka írta...

Bizony :) Mi is örülünk neki. Egy másik posztban: http://www.youtube.com/watch?v=Bm1g5Yg0hUw
már próbáltam is összeszedni a lehetséges variációkat. Remélhetőleg legkésőbb február végéig meglesz a végleges verzió :)

Dorka írta...

Öm... rossz linket küldtem, ez a post: http://pillepillango.blogspot.hu/2012/11/eskuvoszervezes-kulonbozo-variaciok.html