2012. november 2., péntek

Things I love Thursday - Mi is volt szép és jó ezen a héten

Ez is az Urban: Eve-ről van, de kellemes szokás, lehet, hogy megtartom :)
Szóval a lényeg, hogy összegyűjtöm a jó, kellemes dolgokat, pillanatokat az elmúlt hétről. (még kicsit ki is bővítettem az ottani kommentet)

A nagyon kedves, vicces, spontán bögreajándék! :)
- forró tea a hidegben való biciklizés után, kellemes ebéd leendő Apósoméknál (egyre inkább kezdek felengedni)
- úszás és szauna a lányokkal (fájós bokával is megvolt az 1 km!)
- munkaajánlat érkezett telefonon (ha nem is passzol, de jó érzés, hogy van bennem olyan érték, amivel később tudok majd munkát találni!)
- gerincjóga Krisztával és az elkövetkezendő 3 hónap mozgás-programjának kialakítása (és végre kezdek beilleszkedni az évfolyamra!)
- bloginspiráció és alakítás
- egy nagyon kedves, vicces, spontán bögreajándék a Kedvestől
Ő pedig itt Bruce, akit a fényképezőnkön találtam! :)
- kiderült, hogy félreértelmeztük egy volt barátnő reakcióját az eljegyzésünkre, és így nem kell féltékenynek lennem, sőt!
- Ubul, a kispatkányunk szeret minket, bújik és nyalogat (és túr is, ami fájdalmas, de...)
- haladok a napi rutinokkal, mini-lomtalanításokkal és a zónázással
- sütés és mini-fűtés elég ahhoz, hogy kellemes meleg legyen a lakásban
- rájöttem, hogy a heti epilálás csak 15 perc
- ma végre süt a nap!
- ágyba reggeli közösen a Kedvessel (felrúgva a diétás étrendet)
- a Kedves hajlandó elvinni velem a papírt, műanyagot és üvegeket a szelektívbe
- sok egymásrafigyelés és fizikai törődés a Kedvessel
- haladás a szoc. műhellyel (nem is olyan nehéz!)
- Bruce Willis-t találtam a fényképezőnkön! Tisztára meg voltam lepve, aztán rájöttem, hogy csak a monitorfényképezést tesztelte a Kedves :)

Nincsenek megjegyzések: