2011. szeptember 4., vasárnap

Váááá - avagy az őrület határán

Istenem, miért nem tudják átláthatóbbá tenni az egyetemi rendszert?? És miért is nem írtam kérelmet az átvételre??.. Még hogy a tantárgy-elfogadtatás könnyű!!! Hat helyről összeszedni az infót.. a kurzusnevek természetesen nem egyeznek, meg vannak 2 in 1 esetek... vááá!! De egyszer csak vége lesz... az a fránya pályaszocializáció.. az megszívat. Ha amiatt a tárgy miatt fogok egy évet csúszni! ... Meg ez az egész csoportbesorolás.. Nem akarok 30 éves koromig egyetemista lenni!!! :S Ilyenkor jönnek az olyan gondolatok, mint pl.

- Ó, a fenébe is, nem is akarok pszichológus lenni! Miért nem keresek inkább valami gazdag férjet?
- Úgyis túl sok a diplomás, miért lennék én is egy a sok közül?
- Ha lenne olyan, hogy eprész, biztos annak mennék!
- Olyan tehetséges vagyok, papír nélkül is boldogulok.. vagy: Én tökéletes vagyok így, ahogy vagyok!
- A masszőrszakma megtanulása csak két év!
- Hagyjuk a fenébe, majd lesz valami...
- Miért nem buktam meg a gimiben??? Ott olyan jó volt..
- De megrugdosnék valakit...
- Miért nincs itthon több fagyi?
- Inkább megyek Csabi mellé informatikusnak..
- Saját táskakollekció?
- Társalkodónő? (Ó, a fenébe is, ideális társalkodónő lennék! Kinek kell egy? Na? Na?)

Most valahogy minden más vonzóbb, mint ez.

6 megjegyzés:

Peti írta...

meg tudom érteni...velem most egy olyan kérvény miatt szórakoznak, ami nyáron még létezett, de azóta kiszedték, de "ráérek regisztrációs héten" - ahogy drága jó TO-s néni mondta nyár közepén...de ez van...nagy felnőttek lettünk nagy felnőtt problémákkal :)

mindazonáltal valamikor össze kéne futni, mert hiányzol és vannak hírek :)

Dorka írta...

Uh, hát akkor kitartást Neked is!
Igen... meg "ez már egyetem", ahol senki nem tud semmit, illetve mindenki csak egy keveset tud :P
De szerencsére már minden infóm megvan, már csak kérvényeket kell írni és tanárok után rohangálni.

Te is hiányzol, gondoltam is már, hogy írni kéne Neked.. szóval fussunk össze valamikor a közeljövőben! :)

az, aki írta...

Ezt biztos nem tőlem hallod először, de addig jó Neked, amíg suliba jársz, s nem dolgozóba!
Tapasztalat, elhiheted...jársz, s nem dolgozóba!
Tapasztalat, elhiheted...

az, aki írta...

Megőrjít a mobiltechnika! Vagy az Opera mini, vagy a blogger, de valamelyik szórakozik velem és pakolássza a duplázott beírásom ide-oda. Bocs.

Dorka írta...

Semmi baj, már azt hittem, ez amolyan "bölcsen ismételgeti, hogy nagyobb nyomatéka legyen" :P

Nem Te vagy az első, és tudom is, hogy jó dolog. Csak olyan csalódás azért.. hangoztatják, hogy "de ez már egyetem", meg az egyetem így, az egyetem úgy... hát az egyetem rendszere még sehol nem tart a mi középiskolai rendszerünkhöz képest - pedig az sem volt tökéletes. De ott legalább egy ember volt, aki mindent tudott, mit hogy kell intézni. Itt meg 3 hely, ember között rohangálhatok és eltérő infókat kapok.. csak azt remélem, hogy az egész macera miatt nem kell majd kifizetnem a 3 ezret utólagos tárgyfelvétel miatt (csak mert most nem tudok bizonyos tárgyakat felvenni, mert a kreditátviteli kérelmet később fogják elbírálni).
De az órákat ettől függetlenül várom. :)

Inima de tiganca írta...

Keeeeeedves Gyongytarsam!

Sokat irsz, sokat elsz meg. De ehhez a taskakollekciohoz en is tarsulok! En cipoket ,k Te taskakat tervezel, na? :D
..nalam minden akkor jar le (marmint hataridok), amikor visszaerek. Juhu! Valoszinuleg nekem is kervenyeznem kell... meg oszeleji sok hasonlo finomsag. De varom, azert egy kicsit... :)
Eseses a heten mar erkezeeeeem! :)
A masik bejegyzesnel kerdeztel, de ideirom, hamar ide kezdtem... Vasarnap (elvileg) 8.35kor landolok Ferihegyen, a 2es terminalon.
Megprobalok hamar irni, de a het sietos lesz! Holnap ilyenkor mar New York fele tartok. :)
Szeretlek!