2011. február 15., kedd

Lady Chatterley

Ó, Lady Chatterley, kérlek taníts meg várni.

10 megjegyzés:

az, aki írta...

Miért pont ő?

Dorka írta...

Mert ő nagyon tudott várni. Volt valami olyasmi mondat a könyvben (Lady Chatterley szeretője), hogy Lady Chatterley nagyon tudott várni. És tényleg megtette.

az, aki írta...

Hát ha már várakozás, akkor miért nem Estragon és Vladimir? (Bocs...)

Dorka írta...

Hehe :P Tudod, én remélem, hogy el is jön az, amire várok. Ezért inkább Lady Chatterley. És semmi baj :) Szeretem az irodalmat és jó érzés, hogy még emlékszem ezekre a nevekre :D

az, aki írta...

No de Neked könnyű emlékezni, most érettségiztél! Én már 23 éve...

Dorka írta...

Nem most, már majdnem egy éve! És ez a két krapek nem volt a tételek között :P (kikéri magának :P) De persze, nekem könnyebb így is. Attól még had örüljek magamnak :D Te meg akkor nyugodtan legyél Magadra büszke.

az, aki írta...

Jujj de régen volt! :)
S ahogy nézem, az irodalom lehet, hogy szeretve van, no de a helye sírás... (vesszőparipa, bocs.)

Dorka írta...

Öööö... nem baj, hogy vesszőparipa, de most mi is volt a probléma?

Dorka írta...

Oké, asszem megvan. A had/hadd/hagyj probléma. Én is lovagolok sokszor a helyesíráson, de sajnos van gyenge pontom... és az ez :P

Dorka írta...

Attól még szeretem a helyesírást! Egy hiba miatt ne ítélkezz :P