2010. december 13., hétfő

4. otthonom

Egyik délután Szegeden úgy éreztem, hogy mennem kell, nincs maradásom. Ha a Kedveshez nem is lehet menni, Budapestre lehet. Néhány órát lehet. Hát mentem. És szárnyalt a lelkem. Írtam is, de most ide nem az való. Hanem egy kép (az én nem túl szépen fényképező telefonommal készítve), egy dekoráció; az én 4. otthonomban, a vonaton. Én ragasztottam ki. Itt volt az ideje a dekorálásnak, hogy otthonosabb legyen.




A szöveg rajta kb. (emlékezetből) Legyél szerelmes! ; vonat = 4. otthonom, matrica = dekor; Jó utat! - na meg néhány szívecske. :)
Másnap délután amikor ismét Pestre utaztam, sétáltam a vonat mellett, hogy meglessem, melyik fülkében mennyien vannak. Megláttam egy üreset, gyorsan felpattantam hát a vonatra és odarobogtam. Hát nem az én drága matricás fülkém volt az? De igen :) Engem várt. Olyan jó érzés volt.

7 megjegyzés:

buboréklány írta...

szeretek vonatozni.
csak egyedül.
majd keresem a matricát.
jót tehet az utazó lelkének.

Timdér írta...

Olvasni is jó érzés.
És van még egy otthonod. Egy megnemszámlálható. (Itt), bent, a szívem/ünkben. Melegszínű falakkal, tele minden életmatricával. És kacagásoddal!
És tetszik a rajz nagyon! Az érzés. A rátalálás. A szárnyalás.
És hogy ezt írtad utoljára tizenéves fejjel. :)
...boldogszületésnapot is kívánok, hamár itt vagyok! (És ne haragudj az éjjeli hívás miatt, egyúttal hajrá a filozófiához!:)

Szeretlek.

Dorka írta...

Andi: Remélem, valamikor majd Rád talál a matrica :) Azóta én sem láttam.

Timi: Te mindenhol felköszöntesz? :D Jaj Te, édes vagy! Azt hiszem, szép utolsó írásnak :)

Panda írta...

Nem szoktam boldog születésnapot kivánni, mert nem szeretném ha a boldogság bárkinek is csupán egyetlen napra korlátozódna...viszont boldog életutazást:)

Timdér írta...

Igyekeztem. : )
És valóban, szép. :)

Panda: a köszöntős gondolatod nagyon megtetszett! :)

az, aki írta...

Utazó "kiállítás"? :)
"voltam már fenn/voltam már lenn/mindenhol jó/de a legjobb útközben"
(ezt a Fonográf énekelte valaha)

Dorka írta...

Panda, köszönöm! :) És természetesen én sem szeretném, ha egy napra korlátozódna.. de azért jó, ha az évben legalább egy nap úgy sikerül, ahogy az ember akarja - mert ez nagy dolog ám. És ilyenkor könnyebb, mert mások is tekintettel vannak Rád ^^

... és bizony úgy van hogy.. született egy utazó kiállítás - vagy valami olyasmi :) és bizony, nem rossz útközben lenni. Bár.. jó lesz majd kicsit itt lenni, ünnepek alatt nem rohangálni :)