2010. április 23., péntek

Világgá menni

Néhány pillanat erejéig átsuhant a fejemen a gondolat, az érzés, hogy most úgy világgá mennék. Nem azért, mert rossz a világ vagy mert szomorú lennék (sőt kifejezetten kellemes hangulatnak örvendtem), hanem csak úgy.. Mert a sál puha volt és duplán volt a nyakam köré tekerve, de így is fújdogálta a szél; mert a kabátom kicipzározva volt, a hajam pedig copfban, amiből egy kis tincs kiszabadult és lengedezett a szélben; mert egy kis tarisznya lógott a a vállamon; és mert farmerben, edzőcipőben, határozott léptekkel sétáltam valami felé. Akkori érzésem szerint bele a világba, el a világ végére. Aztán ahogy jött, úgy el is múlt, de jót mosolyogtam rajta, és energikusan, gödröcskékkel az arcomon gyalogoltam tovább, be a városba, fadobozt meg kontaklencse-folyadékot venni, aztán pedig színjátszóra. De ha egyszer világgá megyek, így megyek majd. Legfontosabb a sál, meg a határozottság. És a rakoncátlan tincsek.

7 megjegyzés:

Peti írta...

köhm...én felajánlottam :) és ajánlgatom már pár éve, szóval rám számíthatsz, mert egyedül menni a világ vége felé nem jó :) (ha véletlen mégis nélkülem indulnál, egyet ne felejts otthon: törölköző)

Inima de tiganca írta...

Ó, de... :)
Mindjárt Óz-világa hangulat lesz és mindenki követi Dorka kalandjait!:)
A kiskendő, a könnyeden fújó szellő, a tarisznya, olyan jaj... ismerős, és szép, és Veled tartok!:)
A rakoncátlan tincsekért meg oda vagyok!:)

...és / de néha jó megindulni afelé a "világ sarka" felé, egyedül. Néha kell.

az, aki írta...

Végig a sárga úton, a kék madarat keresve? (képzavar)

Inima de tiganca írta...

Hehehe, talán. Igen. Is-is. :)

Dorka írta...

Tudom Drágám, hogy felajánlottad. De nem mindig van meg az ott és az akkor. :) És ne haragudj, ha én a törülköző helyett mégis a lepedőt választom :P Vagy egyiket se.
Néha kell mással, néha kell egyedül. Lesz ez majd így is-úgy is; meg így se.
Viszont nem keresek kék madarat. Ha indulnék, akkor csak az indulásért indulnék, az útért utaznék. És mindenféle színű útra rálépnék :) (hehe, színes harisnyák világnapja mellé színes utak világnapja? :D)

Unknown írta...

Színes utak világnapja? támogatom :)

Inima de tiganca írta...

Úúúúúú, színes úútaak (direkthosszúval!:P:D) igeeen :))))
legyenlegyenlegy! ^^