2010. április 18., vasárnap

PoéMa

Örömmel jelentem be, hogy a PoéMa nevű újság április vége-május eleje környékén szerencsésen napvilágot fog látni! Megvan már a nyomdánk is! :)
Ez az újság az én drága Nikolom kezdeményezése, célja, hogy összegyűjtse a tehetséges diákírókat és költőket. Az első számban 7-en fogunk publikálni, de szeretettel várjuk a további jelentkezőket. Az újságnak majd egy honlapja is lesz, amelyen az alkotók bemutatkoznak, megadják az elérhetőségeiket, ilyesmi. Hogy élővé válhasson az alkotók és az olvasók között a kapcsolat. Akit érdekel, és szeretné olvasni az első számot, az jelentkezzen nálam!
Aki publikálni szeretne, az is jelentkezzen bátran nálam, elvezetem az illetékeshez! ^^
Az újság köré valószínűleg egyéb kulturális programok is fognak szerveződni, de ezek egyelőre még csak tervek, majd ha konkretizálódnak, azokat is szépen közzé teszem itt :)

10 megjegyzés:

Inima de tiganca írta...

*Jelentkezik az első szám olvasására!*
^^

Dorka írta...

Jelentkezés elfogadva! :D

Peti írta...

mivel most jutott eszembe, és mire legközelebb beszélünk úgyis elfelejteném és mert csak, itt szólok, hogy megkerestem, megvan és most megmutatom...tehát az a rész az Útikalauzból, hogy miért is kell a törölköző:

http://www.aszta.tuti.hu/keret.cgi?/galaxis/epizod3.htm

Nikol írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Nikol írta...

Köszi Drága!:)
Dolgozom ám ezerrel....:)
puszi
" a Te drága Nikolod"

Dorka írta...

Peti, majd később elolvasom. De köszi :) Nikol, tisztogattam Utánad egy kicsit, ha nem baj :D Az amúgy is törölt kommentjeidet végleg töröltem. Puszi!

Kati írta...

Jelenkezem Én is az első számra Nikol mutatta és nagyon örülök Neki:-)!Hajrá Gyerünk!

Dorka írta...

Köszi! :) Igyekszünk ^^

Mamusz írta...

én meg úgy szőröstül bőröstül jelentkezek mindenre.D
Pocpusz

Dorka írta...

:D vettem! Pocópussz!