2010. március 4., csütörtök

Pocak - energiabomba, Siminek

"Pocak üzenete:
nem mondom, hogy 3 gyerek után is össze-vissza fogok pattogni, meg vihogni, de azt a kisugárzásomat nem fogom elveszíteni. azt a belső energiát :) ha igen, verj meg!
[b]S[/b] üzenete:
:D :D :D mindenképpen
Pocak üzenete:
köszi :D
[b]S[/b] üzenete:
ezt el is mentem.. ezt a beszélgetést.. hogy majda bírásogn legyen mire hivatkoznom.. :D"

Minden hibával együtt, ma esti MSNezés. Energiabomba vagyok. Csak legyen kinek átadnom. Valamit kezdek feltárni. És ez szuper érzés. Ma még futni is elmentem, pedig nem szeretek. Nem vagyok jó benne. De egy próba. Na meg mindent a feszes fenékért és combért :D Hehe. Jön a strandszezon, már csak 2 hónap. Közben pedig bomlok ki, mint egy virág, vagy mint a pillangó. Mint a hurrikán... újra kéne nézni, már más szemmel tudnám nézni. Szóval csak ismét annyi, készülj világ, jövök!

1 megjegyzés:

Inima de tiganca írta...

Én hiszek Neked, Te Gyöngy-bomba!:D Előbb vered meg Simit, minthogy ez bekövetkezzen!:D
Örülünk, hogy vagy nekünk, és köszönünk mindent, amit nekünk adsz és feltársz.
És igen, Mint a hurrikán (listás film!:)), újra és újra és újra, de mindig azon az alapon, ami biztos: Magunkon.
A világ már felkészült Rád, már 19éve :), Te csak újabb hullámokat idézel. :))
<3