2009. december 14., hétfő

Születésnap :)

Ma volt, van a 19. születésnapom. Hát csodaszép ez a nap! Annyi üzenetet és szóbeli köszöntést kaptam.. Hát beváltak! Boldog lett nagyon ez a nap! :) Még a hó is esett a tiszteletemre! ^^ Kaptam csokikat, vicces harisnyát, rénszarvasos pizsamát és 2010-es naptárat. Nem beszélve a sok üzenetről, internetes képeslapról, kis exe felköszöntő programról... Hogy engem ennyire szeretnek.. :) A legjobb dolog a világon! Jaj meg hát a banános tortám, csokiöntettel.. mmm... Holnap viszek a suliba is! :D Azt hiszem, így december közepére összeszedtem magam. Ez a hetem csodálatos lesz! Csordultig vagyok jókedvvel, ráadásul lesz tánc meg színjátszó is, vasárnap pedig korizás! ^^ Hát ez is ... hónapok óta nem beszéltünk Csabival, erre rám köszön MSNen, hogy mi újság velem, olyan rég beszéltünk.. Mikor megtudja, hogy ma van a szülinapom, meghív egy csokira, meg egy teára is, ha már ilyen hideg van, és akkor már menjünk korizni... szóval huhhúú! :)
Csodaszép, csodaszép, csodaszép! Ide hozzám mindenkit, mert nem hagyok morcoskodni senkit ezen a héten! Aki a közelemben lesz, annak mindenképp fülig fog érni a szája! ;) Szeretlek Titeket! :)

És köszönöm a hétvégét is a kis lelkes csapatomnak, a Szexi Bajuszos Emo Lánynak, a POM-POM Lánynak, az Istenkirály Lila Egérnek (aki mellesleg a legjobb párna a világon), a legcukibb Rozmárnak, a Legizmosabb Gyöngyömnek (aki sajnos rossz kislány volt és egy körre a sarokba került, de megbocsátottuk neki :P), és a Kalevala Elemzőjének :D

2009. december 14. - az egyik születésnapi ajándékommal

3 megjegyzés:

Inima de tiganca írta...

Várj... én (miért) vagyok a legizmosabb? :D
Bár nem mintha nem lennék erős... :D
Itt is, utólag is, boldog születésnapot! A Te napod meghozta a szerencsét nekem is. :)
Szeretlek Gyöngyöm!

Dorka írta...

Hát azért a 10x10x10-es büntetés miatt le a kalappal Előtted! :D Köszi még egyszer :P Ez lassan már nem születésnap hanem születéshét! Jövőre fesztivált rendezek! :D Szeretlek én is! ^^ Örülök, hogy szerencsét hoztam Neked ^^ Akkor most már lehetek vmi cuki kabalaállat :D

Inima de tiganca írta...

Hehhe, ja a tripla 10es :D
Juj, Dorka-feszt! Akarooom. :D
Akkor boldog születéshetet. :)
Te cuki Dorkabala :D