2009. december 22., kedd

Bulis képek, karácsony

Először is: Feltöltöttem a buliról készült képeket!
A képekért KATT IDE!
Egy képet nem raktam be, mert túl homályosnak ítéltem, és olyasmi amúgy is készült jobb minőségben :P Van egy videó is. Még én sem láttam :D Azt nem tudom még, hogy osszam meg Veletek, de majd megoldom. Szóval ezt az albumot annak a 6 drága embernek ajánlom, akik itt voltak nálam 2009. december 12-én és 13-án! :)

Amúgy pedig.. ma volt az utolsó tanítási nap az évben. Négy rövidített óra: első kettő irodalom. Kaptam egy piros meg egy kék ötöst nyelvtanból érvelésre ^^ - majd felrakom. Radnótit folytattuk. Verseket hallgattunk meg tőle színészek által szavalva, meg picit elemeztünk is. Törin Toffiffeet ettünk (köszönjük Tanárnő!) és beszélgettünk, civilen társasoztunk (a mi csapatunk nyert!). Utána pedig karácsonyi ünnepség. Egész kedvesre sikerült :) Bár az idézet... "A karácsony üzenete: soha nem vagyunk egyedül." /Taylor Caldwell/
Erre én... mint valami rossz horrorfilmben: "Vigyázz, sosem vagy egyedül, valaki mindig figyel ..." (közben Annamari combját rángattam és pszichopata módon néztem rá :D)
Lassan itt hagyom a gépet és megyek mézeskalácsozni :) Tegnap becsomagoltam a családi ajándékokat. A barátoknak még kell kicsit kreatívkodnom, de ma azokat is befejezem, hogy holnaptól teljesen a sütés-főzésre, karácsonyi hangulat megteremtésére koncentrálhassak, és ne kelljen azon stresszelnem, hogy ennek meg ennek még nincs meg az ajándéka.. Odakint is fehér minden. Tegnap esett még egy kis hó. Hajrá-hajrá, csak így tovább! :) Picit tényleg melegebb van... de ezt a sok havat már csütörtökig nem olvasztja el semmi! Ha esni nem is fog hó szenteste, fehérnek mindenképpen fehér lesz a karácsony :)

Ha nem írnék többet 24-ig, akkor ezúton is kívánok mindenkinek Boldog, békés karácsonyt! :)

Nincsenek megjegyzések: