2009. december 20., vasárnap

Az elveszett élesztő

Hát ma egy nagyon szép napom volt :) Akkor is, ha reggel nem jött a vonat, és szétfagytam és végül drágán mentem be Pestre, hévvel. De aztán bementünk a jó meleg plázába, ahol sikerült leégetnem az ízlelőbimbóimat a forró csokival :D Viszont felolvadtam, és utána egy jót hógolyóztunk meg játszótereztünk ^^ Végre tényleg kihasználtam és örültem a hónak! :) Igazi tél! Mínusz 15 fok van lassan, hatalmas hó, mintha a Hókirálynő birodalmában lennénk. Mindenkinek ajánlom az Örsnél levő játszóteret, Mó-Kaland a neve. Egy játszótér, ahol a csúszdába nem szorul be a fenekem! :D Köszönöm az élményt! És senki sem zavart ki minket onnan ^^ Bár valószínűleg azért, mert ebben az ítéletidőben senki sem mozdult ki.
A hógolyózás egyetlen hátránya az volt, hogy a két élesztő közül az egyik sajnos elveszett :( Nem találtuk, hiába kerestük... Később láttunk egy kóbor rózsaszín lufit, ami mihelyst közeledtünk felé, elkezdett arrébb gurulni. Talán megtalálja az elveszett élesztőt, és együtt bandukolnak majd tovább..

És nem, nem, nem!! Nem hiszek az időjárás jelentésnek, és nem eső lesz karácsonykor, hanem hó! És megmarad ez a szép hótakaró!!

3 megjegyzés:

Inima de tiganca írta...

Én sem hiszek a jelentéseknek:)
Majd mi kifehérítjük a karácsonyt.:)

Dorka írta...

Mint a Colgate a mosolyt! ;)

Inima de tiganca írta...

Nanáhogy! :)